Σάββατο 1 Φεβρουαρίου 2014

Δίπλας Βασίλης / Η ΑΠΟΤΥΠΩΣΗ ΤΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣ / Ζωγραφική / Κτήριο ΟΑΕΔ / 3ργαστήριο Ζωγραφικής



 Η ΑΠΟΤΥΠΩΣΗ ΤΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣ

Άραγε γιατί να υπάρχει αθεΐα γιατί να υπάρχει η Θρησκεία και όλες οι επιστήμες ; Στο ερώτημα αυτό δεν θα βρούμε εύκολες απαντήσεις. Τελικά τι είναι ο κόσμος που μας περιβάλλει, πως επιδρά η πολιτική ;
Σ ‘ αυτά τα ερωτήματα με βοήθησε η ζωγραφική, που με έκανε να βγάλω την εικόνα που έχω στο κεφάλι μου. Όταν κανείς ζωγραφίζει ή σχεδιάζει, κάνει μεγάλο αγώνα να αποτυπώσει την φύση στο μυαλό του και το μυαλό δια μέσου της ζωγραφικής.

Όλοι οι πίνακες μου έχουν ένα άγχος, μια σωματική πάλη και έναν σωματικό ψυχισμό. Αυτό εκδηλώνεται, επειδή όταν φτιάχνω έναν πίνακα εξομολογούμαι στο χαρτί και βγάζω τις πιο κρυφές μου σκέψεις. Μήπως η ζωή μας, η σκέψη μας είναι  μια ενέργεια που μας κάνει να υπάρχουμε και να μην υπάρχουμε ; Ας βάλουμε τη λογική να δουλέψει. Όταν ο ζωγράφος ζωγραφίζει, όταν απεικονίζει την Τρίτη διάσταση, δίνει όλη τη γνώση σου, τον ιδρώτα του, γιατί η ζωγραφική  εμπεριέχει μέσα του και την προσευχή. Όταν ιδρώνει, όταν κάθεται δίπλα στο έργο του, το παρατηρεί χωρίς να του βάλει πινελιά ή και να του βάλει, αυτό δείχνει μια υπόσταση, μια τεχνική που κανένας μη καλλιτέχνης δεν την έχει.
Στο έργο μου ο Πολιτικός και η κατάσταση της  χώρας, επηρεάστηκα από τον Picasso. Δείχνει έναν μοντέρνο άνθρωπο, που κάθεται σε μια πολυθρόνα. Δεξιά του, πάνω-πάνω δείχνει έναν καθρέφτη και αριστερά του ένα φυτό. Το φυτό πλαισιώνεται από κόκκινο χρώμα και αν προσέξετε καλά δείχνει σπείρες, σύμβολο της επανάληψης. Εδώ, θέλω να πω ότι στο παρελθόν η χώρα μας αλλά και άλλες χώρες, βυθίστηκαν στη χρεοκοπία. Στα αριστερά του έχω ένα ψυχρό  χρώμα που δηλώνει ότι πολλοί άνθρωποι θα αυτοκτονήσουν από τα χρέη που βάζουν εσκεμμένα να παίρνουν. Το πρόσωπό του είναι καθαρό, ενώ στα χείλη δείχνει  λίγο ροζέ, πράγμα που δηλώνει ότι έχει αίμα για να βάψει το χρήμα από τους ανυποψίαστους  πολίτες.

Με τη ζωγραφική μου θέλω να γράψω ιστορίες ψεύτικες ή αληθινές που να έχουν ψυχικό υπόβαθρο, γιατί έχω επηρεαστεί από τον Σαρτρ. Πιστεύω ότι η ζωγραφική ξυπνάει την εικόνα και την κάνει σύνθεση.
πληροφορίες εδώ και εδώ
Εκκρεμεί τεκμηρίωση διδάσκοντα Χάρη Κοντοσφύρη





















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου